077-997-9980
Slider

ריהוט לבתי כנסת בהתאמה אישית

תהליך העבודה שלנו הוא מרתק וייחודי. כל רהיט עובר את כל השלבים מתכנון על הנייר ועד רהיט בודד או ריהוט לבית כנסת שלם באופן מבוקר וקפדני בפיקוח מרחוק ובפרוייקטים גדולים – גם מקרוב במפעל באינדונזיה. אנחנו יודעים כמה קשה למצוא את הרהיטים הייחודיים והמושלמים עבור בית הכנסת שלכם. אצל היבואנים לא תמיד תמצאו את העיצוב שרציתם ואצל הנגרים לא תמיד תמצאו את העץ שרציתם… ואם אתם מחפשים משהו מורכב, פיתוחים בעבוד יד, גילופים מקצועיים, הדבקת עלי זהב – כל שנדרש לקבל ההוד וההדר שאתם מחפשים עבור בית הכנסת שלכם – הגעתם למקום הנכון!

אצלנו זה פשוט! אנו משלבים בין יתרונות הייבואנים שעובדים עם עצים מיוחדים שאין בארץ, ועם אומני עץ מסורתיים עם יתרונות הנגריה שיכולה לבצע כל הזמנה – עפ”י תמונה, שרטוט של מעצב או חלום.
איך זה עובד אצלנו? התהליך הוא פשוט…

שלב א׳

שלב התכנון – נשב איתכם ונקשיב על מנת להבין מה הצרכים שלכם עבור בית הכנסת שלכם ומה החזון שלכם ונגיע יחד איתכם לעיצוב המושלם אותו אתם מחפשים ברהיטים או בחלל בית הכנסת באופן כללי. נחליט ביחד מאיזה עץ הכי כדאי לייצר ואיזה גימור וצבע אתם רוצים. נעביר את כל החומר לספק המתאים לכך באינדונזיה, בהתאם לסגנון שאתם מחפשים ולאומנות בעץ הנדרשת לשם כך, ובשלב הראשון יכין עבורכם שרטוט מדוייק של הרהיט שעד עכשיו היה אצלכם או אצל המעצב בראש. עכשיו הוא כבר קורם עור וגידים וקווי מיתאר, ומידות ופרטים…

שלב ב׳

לאחר שאתם מאשרים את השרטוטים – יעברו הרהיטים לייצור לפי המפרט שאתם בחרתם – סוג העץ, פרטים, גימור, צבע, פיתוחים, אותיות, גילופים ועוד.
בזמן העבודה נשלח לכם את התמונות של הרהיטים בשלבים השונים של הייצור שלו – תראו אותם בהתחלה בעץ טבעי, לא צבוע, ללא ידיות ופרטים נוספים, בשלב הבא כבר תוכלו לראות את תהליך הגילוף או החריטה, בהמשך תוכלו לראות את הרהיטים צבועים ועם לקה וידיות וריפוד…. תוכלו לעקוב בעזרת התמונות אחר כל התהליך בייצור ולאשר שלב אחרי שלב.

שלב ג׳

השלב המרגש ביותר – הרהיטים לבית הכנסת שלכם כבר מושלמים ומוגמרים ומוכן לאריזה ורגע לפני שיוצאים אל המסע בים בדרך אליכם – תוכלו לראות בדיוק כיצד הם נראים. ואז, לאחר כ- 3 חודשים מתחילת התהליך– הרהיטים שלכם כבר כאן, מוכנים להרכבה ולהתקנה אצלכם בבית הכנסת.

וכך קורה הקסם

בתהליך ליווי הפרוייקטים אנו עוקבים מקרוב אחר עבודת אומני העץ ותהליך העבודה, זהו תהליך מרתק ולא פחות מקסום. ככה זה נראה: